Home » » ၾကိဳတင္ေဟာကိန္းထုတ္ေပးပါ....

ၾကိဳတင္ေဟာကိန္းထုတ္ေပးပါ....


ဒီႏွစ္ 2010 world cup ေဘာလံုးၿပိဳင္ပြဲၾကီးမွာ ေရဘ၀ဲၾကီး တစ္ေကာင္ေဟာကိန္းေတြ ထုတ္သြားလုိက္တာ အတိ အက်ေတြၾကီးပဲ ။ ေလာင္းကစားဒိုင္ေတြ အလုပ္ၿဖစ္ၾကတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္က လည္းၿမန္မာလူမ်ိဳးဗ် သိတယ္မွတ္ လား ။ တစ္ခုခု ၿဖစ္ရင္ ေဗဒင္ေလး ယဒရာေလး လုပ္လုိက္ခ်င္တာေလ ။ ၿမန္မာႏိုင္ငံ မွာ လုပ္မယ္႔ ေရြးေကာက္ ပြဲ အစုတ္ပလုပ္ မွာ ဘယ္သူႏိုင္မယ္ ဆိုတာကို ၾကိဳတင္ေဟာကိနး္ထုတ္ေစခ်င္တာေလ ။

အၾကံရတာနဲ႕ ေရဘ၀ဲၾကီး ဆီကို ကၽြန္ေတာ္သြားခဲ႔ တယ္ပဲ ဆုိပါေတာ႔ ..... ေဟ ေဟ
ကၽြန္ေတာ္ ။  ။ ေရဘ၀ဲ ၾကီး ခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ ၿမန္မာႏိုင္ငံကေန တကုတက လာခဲ႕တာပါ ေရဘ၀ဲၾကီးက ၾကိဳတင္ ေဟာကိန္းထုတ္တဲ႔ေနရာမွာ အလြန္နာမည္ၾကီးေနတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ လည္း ၾကိဳတင္သိ ခ်င္တာ ေလး ေမးပါရေစ ဗ်ာ ။
ေရဘ၀ဲ ။  ။ ေမးေစဗ်ာ ။ က်ဳပ္အစြမ္းကုိ က်ဳပ္ယံုၾကည္တယ္ ။ ခင္ဗ်ားအတြက္ အေကာင္းဆံုးအေၿဖ ေပးႏိုင္ ပါလိမ္႔မယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ ။  ။ အင္း ဟုတ္ၿပီဗ်ာ ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿမန္မာႏိုင္ငံမွာ ဒီႏွစ္ေရြးေကာက္ပြဲ က်င္းပမယ္ ဆုိတဲ႔ သတင္း ၾကားမိတယ္ မွတ္လား ။ ဘယ္သူကမွေတာ႔ သိပ္စိတ္မ၀င္စားၾကပါဘူး ။ အယံုအၾကည္လဲ မရွိပါဘူး ။ ဒါေပ မယ္႔ တကယ္လုိ႔မ်ား ၿဖစ္သြားခဲ႔ ရင္ ဘယ္ပါတီအႏိုင္ရမယ္ ဆိုတာေလး သိခ်င္တယ္ဗ်ာ ။
ေရဘ၀ဲ  ေတာ္ေတာ္ ၾကာၾကာေလး စဥ္းစားေနတယ္ ။ ၿပီးေတာ႔မွ ထေၿပာတယ္ ။ ေရဘ၀ဲ ေၿပာတာေလး သေဘာက်လုိ႔ပါ ။
ေရဘ၀ဲ ။   ။ မဟုတ္ဘူးေလ ငါက ေဘာလံုးပြဲေတြပဲ ေဟာတာ ။ ငါ ဟင္းအိုးထဲမေရာက္ခ်င္ေသးဘူး ။ မေၿပာ ပါရေစနဲ႕ ။
ကၽြန္ေတာ္လဲ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႕ အမိၿမန္မာ ၿပည္ၾကီးကို ၿပန္လာတယ္ ဆိုပါေတာ႔ဗ်ာ။

စိန္ေခၚသူ ေရးေပးထားတာၾကာပါၿပီ ၿပင္တံုးဆင္တံုး ဆိုေတာ႔ မတင္ၿဖစ္တာပါ ။

0 comments:

Post a Comment

never ... never ... never ...never ... never Give Up !